piątek, 7 lutego 2014

Różana maseczka z Avon

HEJ ;)

Lubicie zapach róż? Ja bardzo, dlatego jakiś czas temu kupiłam w Avon różaną maseczkę do twarzy z serii naturals. O której to, będzie mowa w tym poście :)
W sumie nie wiele można o niej napisać, ale jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii, to zapraszam do dalszej części posta :)

Działanie:
Jak podane jest w opisie tego produktu w katalogu Avon, maseczka ma poprzez swoje działanie rozświetlić i nawilżyć skórę twarzy, oraz pozostawia ją świeżą i gładką. Jednak według moich obserwacji i odczuć po stosowaniu tej maseczki, nie mogę potwierdzić wszystkiego tego, co podaje producent.
Nie zauważyłam, aby po zmyciu maski cera była rozświetlona i gładka. Jest co prawda milsza w dotyku, bardziej nawilżona, i odświeżona, ale tylko w nie wielkim stopniu. Podsumowując- maseczka ma bardzo słabe działanie i nie powoduje jakiejś bardzo widocznej poprawy cery. Jest bardzo delikatna, u mnie nie spowodowała żadnych podrażnień czy uczuleń.

Konsystencja i opakowanie:
Maseczka ma bardzo przyjemną konsystencje. Przypomina tężejącą czerwoną galaretkę z płatkami róż. Odpowiednie stężenie maseczki sprawia, że nie spływa ona z twarzy, dobrze się rozprowadza. Ogólnie jest bardzo przyjemna w użyciu i ma piękny różany zapach.
Opakowanie maseczki, to mały, plastikowy słoiczek, zawierający 75 ml produktu. Dzięki takiemu opakowaniu maseczkę łatwo się wydobywa w potrzebnej nam ilości i można ją zużyć co do dna :)

Wydajność:
Maseczka jest dość wydajna. Nie wielka ilość wystarczy aby rozprowadzić ją po całej twarzy.
Cena: regularna ok 16 zł, promocyjna ok 7 zł.


                                                                                                          Pozdrowienia :)

14 komentarzy:

  1. tej maseczki jeszcze nie miałam, ale chyba zostanę przy tych z serii planet spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z planet spa są zdecydowanie lepsze :)

      Usuń
  2. dawno nie miałam nic z avonu, rzeczywiście, przypomina galaretkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam chyba wszystko z tej serii różanej, krem, maskę i żel do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna konsystencja :) aczkolwiek raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam nic z Avonu. Ciekawa jestem jakby maseczka się sprawdziła u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety zapach różany w kosmetykach, to nie moja bajka;) Fajnie, że mimo braku efektu wow maseczka Ci służy:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej, ale uwielbiam różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różanym zapachem, ale tej maski bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubie rozanych zapachow :) / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma ją moja mama i jest z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  12. Biz verilir və toxum tamamilə xəstəliyi müalicə edə bilər bir dərman istifadə edərək, müxtəlif sağlamlıq problemləri müalicə etmək üçün narkotik təmin edir.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze!!!